lørdag den 23. juli 2011

Skallerup Klit Feriecenter



Lørdag, da vi kom derop, var vejret rimelig godt,
og vi skyndte os på stranden.
Vi spiser aftensmad.
Jeg elsker bare at åbne og lukke døre.
I legelandet var der et baby løbebånd. Det fandt
jeg hurtigt ud af, hvordan virkede.
Endnu engang på stranden. Jeg syntes, det var meget
sjovt at klatre på de store sten og pille i sandet.
Godt, at mor bestilte et hus med spa. Så kunne storebror
og jeg kunne komme i bad sammen.
Der var nogle små cykler i legelandet. Dem kunne
jeg sagtens køre på.
Kuk kuk. Jeg gemte mig bag radiatoren.
Så var vi på tur: Rugbjerg Knude. Vi parkerede bilen
og skulle gå ca 1 km, inden vi kunne begynde opstigningen
til fyret.


Det var meget imponerende og flot, at der lå
sådan en kæmpe "sandbunke".
Jeg nyder udsigten over vandet. Der var meget langt ned.
Og så er det bare fedt at være i en kæmpestor
sandkasse.Morgenmadshygge. Jeg var sådan nogenlunde dygtig
til at sove (sov til ca 6.30-7).
Vi besøgte besøgsbondegården "klithusegården", hvor
der var heste, grise, køer, geder, høns, får og kaniner.
Her er jeg meget optaget af geden.
Det var en dejlig gåtur derover på en dag, hvor
vejret var helt i top.
På legepladsen. Juhuu. Jeg var så glad, at jeg begyndte at
klappe.
Jeg kastede mig straks over klatretårnet.
Storebror havde gået lov til at prøve de små biler,
og jeg skulle ikke snydes.
Udsigten fra vores sommerhus.
På stranden. Jeg hygger på tæppet med mor, mens
far og MA bygger sandslot.
Og så faldt jeg i søvn.
Onsdag aften tog vi på restaurant.
Jeg spiste godt af maden, men kunne bedst lide de
rosiner, jeg fik til dessert.
Torsdag tog vi til Oceanariet i Hirtshals.
Det var rigtig flot med store akvarier og mange
ting, man kunne prøve. Bl.a. var der en
fiskekutter simulator.
Vi skulle se sælerne blive fodret og lave kunster.
Jeg faldt i søvn, da vi skulle se de store klumpfisk.
På kanonen foran fyret i Hirtshals.
Vi fik besøg af en lille kat. Jeg jagtede den og
ville ae den og desværre prikke den i øjnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar